12 Ağustos 2013 Pazartesi

Merhaba Dünyalı =)


Ben Geldim, uzak galaksilerden...




Öncelikle aradan o kadar zaman ve olay geçmiş ki ve ben o kadar bitmişim, tükenmişim ki kendimi bu dünyadan bile hissetmiyorum... Misal elimde kocaman bir şişlik var nerede, niye ve ne zaman oldu? cık! bilmiyorum yani anlayacağınız halim fena.




Aylardan Haziran, benim tez uzamış ama tembelliğimden değil de odak şaşması diyelim biz =) "Bir kere insan, yatağını ve ayakkabısını çok iyi seçmeli" demiş (kesin uzakdoğulu olabilir =) "çünkü birinde değilsen diğerindesindir" diye... ama ben yeni bir boyut kazandırarak "insan asistanlığını yapacak hocasını iyi seçmeli" diyorum yoksa ben hiç uyumam, yalın ayakta gezerim umrumda olmaz bu kadar çileden sonra... gerçi baya bir geçmiş zaman ekini hakedecek durumda da hani zaman ilaçtı, hani köprünün altından çok sular akardı bu vakte kadar... söyleyeyim akmadı! Gerçi beni bilen bilir, öyle de bir insanım ki nasılsın diye sorduklarında farkında olmadan "çok yorgunum, yol, işim çok uzak, sıkıldım, bıktım" kelimeleri beni tanıyanlara T9 sözlüğü gibidir, senelerdir açık ve unuttum gidiyorum ama yeminler olsun unutmamın sebebi "o"dur, e pek tabi beyin kalmadı bende... Bu süreçte ayrıca "Amistad 2" yi çekmişimdir =) Başrole gelince...






Tez hocama laf yok =), kendisi sanki iyilik meleği vallahi o olmasa, başka biri olsa çoktan güle güle derdi, belki de umrunda da olmayabilir geciktirmem bilemedim şimdi sonuçta umursamaz bir iyilik meleği de olabilir pek tabi =) ama her iyilik meleğinin bir adet düşmanı, yollarına çivi dökeyim diyeni vardır, hah işte o da beni buldu...ömrümü soldurdu... Ne yalan söyleyeyim üzüldüm tezin uzamasına ama ne yalan söylemeyeyim; eğer sömürülmeseydim de bitmezdi çünkü malum gezi olayları oldukça vaktimi aldı...zaten bir de hallice bir idari görevim ve yaz okulunada iki ders uygulaması vs. derken Temmuz ve Ağustostayız, yaz bitti...gitti...Bu arada pek sevgili arkadaşım Esra'ya selam olsun o olmasaydı bu furya, bu heves burada kalırdı neyse ki bir umut sevenim, bekleyenim var =) İş bu sebeple 3 post birden geliyor....=) Bu ilki efendim nerelerdeydin gözlerimiz yollarda kaldı diyenler için =) bir sonraki kaldığımız yerden devam...Film festivalleri ve Söz-Nişan....





5 yorum:

  1. sonunda kavustuk egelenceli yazilarina :) esra ben :)

    YanıtlaSil
  2. canım hala burda olduğuna sevindim..sanki karşımdasın gibi o kadar içten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim...tabi içten olacağım siz okuyorsunuz sonuçta =)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil