24 Mart 2013 Pazar

2 Tez, 1 Çeyiz =)


Merhaba, bir önceki postta nişan ve sözden bahsedeceğimi söylemiştim ama şimdilik beklesin onlar =) Bu hafta çeyiz alım olayına artık tamamen girdim en azından o mod'a. Çünkü insana bir deli mutluluğu veriyor ki sormayın. Düşünün elinizde boş bir resim kağıdı var ve sonsuz boya seçenekleri, tüm yaratıcılık size ait...İşin sonunda sürpriz bir şekilde rezil de olabilirsiniz, vezir de...Özellikle de ilk defa böyle bir şeye giriyor ve çevrenizde anneniz de dahil olmak üzere çok da yönlendirebilecek kişi yok ise ne oldu değil ne olacak demelisiniz. Belki çok istediğim gibi bir ev olacak belki de bir sirk'e dönüşecek, bekleyip göreceğiz...amaaaa ben durmuyorum tabi bir yandan tezle başıma çorap örüyor, bir yandan da çeyiz alım olayına devam ediyorum =) Aşağıda birkaç örnek sizleri bekliyor...Heyecan dorukta =)

 Little, little into the middle =)

İnsanın evi, dışarıda bulunduğu ve işe gittiği ortamla aynı olmamalı..."zaten modern", "yeni" gibi kavramlar her yanımızda...Metrobüste de gördüğüm bir milyon insanı düşünürsem...Ve düşündüm karar verdim =) Zaten doğa aşığı bir insanım ve içimde fantastik dünyaya, eskiye ve geçmişe dair şeylere de hayranlık olunca... Eve bir konsept bulamadım doğrusu çünkü kafam çok karıştı. O mu bu mu derken dedim ki içimden hangi birini seçersem seçeyim sonra yorulacağım ve sıkılıp, bırakacağım...İş bu sebeple =) her şeyden az, az uyumlu bir şekilde olsun, benim olsun, hiçbirinde aklım kalmasın dedim =) Bu yüzdendir ki korkum işin sonunda cirque de soleil'in dekoru gibi bir evde yaşamak zorunda kalmayayım...Neyse onun da eğlencesi bambaşka olur belki =)

1) 

Sürahi; Mudo'dan, belki şimdi bulamayabilirsiniz çünkü ilk çeyiz parçam çok önceden almıştım 30'a yakın da bir fiyatı vardı =) o kadar paraya kıymamın sebebi ise evim için, bir game of thrones havası idi çünkü eski hanlarda bulunan sürahilere benziyor her ne kadar fotoğraf net olmasa da. Gerçi hala istiyorum =) Elimden gelse yüzüklerin efendisi ve hobbit'in dekoratörünü bulur getirir evimi döşetirdim =) Kahve fincanları; Paşabahçe'den, istemeye gelecekleri zaman evdeki stok eksikliğinden dolayı şansıma ve payıma düştü. Çünkü annem tutturdu herkesin aynı olsun diye, o zaman sen alırsın dedim =) çünkü 6'lı bu setin fiyatı 140 küsür, 3x2 farklı renkten oluşuyor ve anne hediyesi =)

2)

Bardaklar ise yine paşabahçeden fakat bunlar oldukça uygun 5 tanesi (Su-K.Şarap-B.Şarap Kadehleri ve su-meşrubat bardakları o.ü) 5 tanesi 20 tl gibi tutuyor, şu an henüz yıkamadan fotoğraf çektiğim için tozlar olabilir =) onları görmeyin çok güzeller...zaten günlük kullanım için de uygun misafir gelince (henüz almadığım ve alacağım Bernardo'dan aşağıda bulunan takım ile de kullanılabilir. Bernardo da 1699 tl olan takımın indirime girmesini bekliyorum =) bir de mümkünse gümüş kaplamalı çatal-bıçak takımıyla (yine Bernardo) 2799 yapıyor şu an ileride ne olur bekleyip göreceğiz =) ki piyasada fiyatlar çok değişiklik gösteriyor 700 tl'ye de bulabilirsiniz 15000'e de çünkü ithalinden yerlisine o kadar çeşit var ki aklınız durur. En iyisi birini beğenip çok da kafayı karıştırmadan beklemek =)


 3)

 Yastıklar Viverlin'in tavsiyesi sayesinde benim oldu =) Takipte kalın derim...Hem instagram, hem de twitter hesabı var...Ve yastıklar sadece 15 tl...Özdilekten...Yumuşacıklar ve fermuarlılar, çıkarıp yıkayabilirsiniz...Yatak üzerine düşündüm çünkü salonum çiçek-çiçek olmasın istiyorum dengelensin biraz ev salonda ne kadar az çiçekli böcekli şey o kadar iyi =) çünkü mutfak zaten o eksiği oldukça tamamlayacak =)...her odada olmasa da olur =)

4)
 

Önlük Bağdat Caddesinde Retromance adlı butik bir mağazadan (25 tl_Bugün aldım) Masa örtüsü siparişi vermek için kadın davet etti...gidilmeli-görülmeli çok orjinal ve güzel şeyler var...Marks&spencer'ın  sokağında sağda kalıyor. Masa örtüsü ise yemeğe çağıracağım arkadaşlarım için gizemini koruyacak =) o da 160x240 olmak üzere 55 tl. Peçeteleri de yürürken bir mağazada bulduk kampanya varmış 2 alınca 1 bedava annem alınca, komşuda pişti bana da düştü =) Desenli peçetelerin fiyatına göre çok çok pahalı değil ama yine de tanesi 10 tl, küçükler ise 7 tl =)

5)

İşte bunlar da ıvırlar, zıvırlar =) Çaydanlıklardan Japon balıklı olan 25 tl internetten, 1 ay önce aldım bir kampanyadan ara ara geliyor. Fondü : 15 tl ve 5 bıçaklı pizza kesme tahtası da 15 tl onlar da internetten aynı kampanyadandı. Sanırım http://www.bitenekadar.com/ sitesinden. Lacivert çaydanlık ise Mudo'dan kız kardeşime doğum günü hediyesi aldığım zaman 3 ürün alana bir tanesi bedavaydı ve bana da hediye oldu =) piyasa fiyatı ise 49,5 tl imiş...Fanny yazan cam nihaleyi ise Portekiz'e gittiğimde, sene başında 6 euro'ya almıştım 14 tl gibi düşünün =)

6)


Salata kasesi Paşabahçe'den 34,5 tl =) arkadaşlarım geldiği zaman kullanacağım yemek takımıyla uyumlu ama onu da paylaşmayacağım sürpriz...çünkü masa örtüsü gibi içi yemekli ve sofra kurulu göreceksiniz 5 küsür ay sabredin =) Bu arada bunlara bu paraları acımadan verip Paşabahçeyi zengin ettim ama inanın bir sürü şeyden feragat da ettim =) pişman mıyım???Şimdilik hayır =)

7)


Bunlar da Mudo'dan banyo seti. Annem beğenmiş almış, fiyatını sormadım =) Sabun da onun hediyesi L'occitane'dan.Afrika'daki kadınlar yapıyormuş bu sabunları doğal özlerden ama henüz okumadım içeriğini =)


Şimdilik Hoşçakalın...Devam edecek...

(Fotoğraflar bana ait olurken, alıp kullanmayınız =), resimler ise sağolasın google görseller =))

4 yorum:

  1. seçtiklerinin hepsi çok güzeller, eline sağlık ve söylemesem olmaz sürahiyi çok beğendim (ortadünya konsepti:) bi ara hobbit evi yapılabilir mi? nasıl yapılır? bunu araştırıyordum. olabilse yaşarım yani insan eve geldiğinde dış dünyadan tamamen soyutlanmak istiyor hakkaten haklısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, muhteşem bir şey olurdu =)yurt dışında olsa o kadar maliyetli olmaz ama Türkiye de bu tarz ürünlerin hepsi ithal =) yani fiyatlar tavan o yüzden bütün evi değil de böyle küçük, küçük şeylerle andıran bir ortam yaratmak lazım =)

      Sil
  2. Nehirim sana inanamıyorum iki ara bi dere çeyiz baya baya oluşmuş bile..
    tüm parçalar buram buram nehir kokuyor hepsi çok güzeller benim favorim fanny yazan nihale:) yastıklardan kelebekli olanla aynı benim aldığım ama diğerleri de çok hoşlar.. Doğa,doğallık,hobbit derken büyük resim muhteşem olacak bence... bugün benim sıdıka günüm elektrik süpürgeme geri dönüyorum ve çeyizin devamını dört gözle bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler =) Açıkcası neye ne kadar verilmeli, gerektikçe mi alınmalı, buldukça mı derken böyle küçük şeylerle doluyor ev =) inşallah güzel olur sonunda...Öpüyorum çok, kolay gelsin =)

      Sil