19 Mart 2013 Salı

Başlangıç


 

Düğün vs. Tez (Düğün, Tez'e Karşı)

Öncelikle herkese merhaba, kısaca tanışmamız gerekirse,
Aklında hiç mi hiç blog yazmaya dair bir fikri olmayan, zaten blog'a kadar yazıp bitirmesi gereken koskocaman bir tezi olan, ayrıca çalışan ve düğün-dernek işlerinden bir nebze olsun anlamayan biri olarak başlangıcımızı yapabiliriz =) Şimdi bu saydığım bahanelerden nasıl buraya geldiğimi anlatmak için nedenlerinden başlamak lazım...



Hayatım boyunca önceliğimin dersler, kitaplar, hobi olarakta film-tiyatro ve müzik gibi şeylerle fazlasıyla doldurduğumdan ve 7 senelik bir ilişkiyi yürütme çabalarından, bugüne kadarki kayda değer çeyizim; diplomam ve onu izleyen iş hayatım, yüksek lisansım gibi evlilik ve çeyizle uzaktan, yakından ilgisi olmayan hedef ve süreçle geçti...Ta ki geçen Ağustos ayına kadar...Önce Nişan ve şimdi de beni bekleyen Eylül Düğünüm...Hazır mıyım???






İşte burada başlıyor her şey. Çünkü evliliğin, sorumluluk almanın, koca bir evi idare etmenin kolay olmadığını ve olmayacağını biliyorum. Bu aşamada pimpirikli, kontrolcü ve plansız yaşayamayan karakterimle kendime ne kadar acısam azdır =) Hadi beni geçelim müstakbel eşime yanıyorum, hem acemi bir gelinle uğraşmak zorunda kalacağı hem de çokta anlamadığı halde her şeyi kontrol etmek isteyeceğinden dolayı =)




Kıssadan hisse bir yandan Haziran da bitmesi gereken tezimle boğuşurken, bu evlenme olayı bütün konsantrasyonumu alıp Maldivlere doğru yol aldığı için bu blog'u yazmaya karar verdim. Çünkü ne aşamada olduğumu sizlerle paylaşıp, yorumlarınızdan faydalanacağım. Belki böylece tezime daha rahat konsantre olur ve aradan çıkarırım...Beni bekleyen Doktora'ya şu an girmiyorum =) Onun sırası var...
İlk post için tanıştık sayılır, ilerleyen günlerde tezimle ters orantılı olarak beni buralarda daha sık göreceksiniz...Hoşçakalın demeden önce bu blog'a başlamama vesile olan ve ilham aldığım, aynı zaman da en iyi arkadaşlarımdan biri olan Viverlin'e ayrıca Gelin yolu ve Sonsuz Dekorasyon'a ve Kobican'ın Dünyasın'a teşekkürler...Hoşçakalın...


(Resimler ve Fotoğraflar internetten alıntıdır...)

4 yorum:

  1. Blogun hayirli olsun,Cok hos olmus canim.her sey kendiliginden oluverir slkma o tatli canini.
    Viverline'nin ablasi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler =) garip bir şey işte bakalım arap saçına dönemeden çıkabilecek miyim içinden =)

      Sil
  2. çıkarsın canım benim hiç merak etme sen :)

    YanıtlaSil