20 Mart 2013 Çarşamba

Sıdıka'nın içindeki ben ve Benim içimdeki Sıdıka...


Merhaba, =) Blog'a yeni başladığımdan mıdır nedir içimde bir heves ne biliyim böyle bir yazma aşkı, yazıpta paylaşma aşkı doldu ki darısı tezimin başına...Konumuza dönersek; Sıdıka karakteri, Atilla ATALAY'ın yaratmış olduğu bir karikatür belki hatırlayanlarınız olursa bir zamanlar dizisi de vardı. 





Şimdi bu kız ev kızıydı ama aklı kitapta, bilimde işte binbir çeşit entellikteydi ama dönüp dolaşıp akşama çorba kaynatıp, alıyordu eline ütüyü ve kırıp oturuyordu dizinin üstüne...Yani okudukları, bildikleri kendine, pişirdikleri ise başkalarının yanına k"(şapkalı a =)"rdı. Bana gelirsek içimde öyle bir Sıdıka varmış ki bunca sene nasıl bastırdıysam bir hortladı, pir hortladı. 


Hani artık oturup, patates oyup, oturtma pişirmiyorum veya hala çamaşır falan da giriştiğim yok (Aile ile yaşamanın bir elin parmağını geçmeyen ballarından biri.) amaaaa öyle bir merak, istek ve heyecan var ki ev kadınlığından bıkmış, tükenmiş kadınlar derneği beni terlikle kovalayabilir o derece. Hani çalışırken sıkılırız müzik falan açıp dinleriz ya ben işte çalışırken açıyorum Refika'nın Mutfağını bir yandan bina analizi yapıyor bir yandan ev yapımı lahmacun dinliyorum işte öyle bir şey...Yoksa marifet, yetenek, hamaratlık benim için Çince kelimeler, anlamam, etmem...Belki bu yüzden böyle bir aşk, bilinmeyene karşı =) 


Sonuçta tüm Sıdıkaların içinde bir parça ince topuklu plaza kadını hevesi, bir çalışayım ve kariyer yapayım havam olsun, param olsun hevesi nasıl varsa, çalışan ahali için ise bu yerini "Aman, kocam işe gider ben biraz daha uyurum sonra çocukları okula gönderir, komşularla mantı günü yaparım, kocama da akşama süpriz olur."kadını yok mudur? Hadi itiraf edin çoğu zaman ayaklarımızın canına okuyan o topuklular (her ne kadar zaten giymesem de=) yerine pofidik ev patikleri düşleyen bir Sıdıka yok mu? =) Hoşçakalın...

Not: Gelecek Post....Geçen sezon hayatımda neler oldu özeti?

(Resimler ve Fotoğraflar İnternetten alıntıdır.)




 

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. canım benim Sıdıka olmadığını kanıtlamak için kim olduğunu ifşa etmeyeyim de =P =) yaşasın içimizdeki Sıdıkalar...=)

      Sil